Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: VONQ miejsce pracy: Gdańsk

Każdego dnia miliony produktów są dostarczane do klientów Amazon na całym świecie. Pracujemy nad tym, aby stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie i potrzebujemy Ciebie, abyś pomógł/-a nam w dostarczaniu światowej klasy usług dla naszych klientów. Dołącz do nas jako Pracownik Obsługi Klienta w Polsce i pomóż nam razem tworzyć historię.

 

Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdańsk


Tytuł pracy: Pracownik Obsługi Klienta z językiem niemieckim


Lokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)


Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.


Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (87,50 zł miesięcznie)

 

Czym będziesz się zajmować jako pracownik Obsługi Klienta?


Będziesz pierwszym kontaktem dla naszych niemieckojęzycznych klientów. Będziesz odpowiadać na ich pytania przez telefon, e-maili i czat oraz stosować różne programy komputerowe, aby znaleźć odpowiednie rozwiązania dla naszych klientów, np. dotyczące zamówień, zapytań o produkty, płatności, aktualizację kont i inne. Jeśli lubisz pracę z ludźmi i obsługę klienta, ta praca jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz mieć żadnego doświadczenia w obsłudze klienta. Oferujemy 4-tygodniowe, płatne szkolenie wprowadzające. Ponieważ szkolenie to jest potrzebne, aby Cię dobrze przygotować do obsługi naszych klientów, nie będziemy mogli w tym czasie przyznać Ci urlopu.

Jakie umiejętności są potrzebne? 

  • Biegła znajomość języka niemieckiego i polskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie C1)
  • Doświadczenie w obsłudze komputera
  • Przyjazny i zorientowany na klienta sposób komunikacji w każdej sytuacji
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
  • Minimalny wiek: 18 lat
  • Łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s
  • Cichy pokój lub miejsce pracy, które nie rozprasza uwagi i jest oddzielone od reszty domu
  • Zapewnienie ergonomicznego środowiska pracy
  • Adres zamieszkania w Polsce

Co oferujemy?

  • Wynagrodzenie początkowe w wysokości 32,25 zł brutto za godzinę
  • Premia językowa w wysokości 833,00 zł brutto miesięcznie
  • Dodatek za pracę z domu w wysokości 87,50 zł brutto miesięcznie
  • 26 dni urlopu na cały rok kalendarzowy (w oparciu o średnio 5-dniowy tydzień pracy)
  • Opieka medyczna LUX MED
  • Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
  • Pakiet Multisport
  • Zniżka dla pracowników
  • Możliwości kształcenia
  • Możliwości rozwoju

Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?

Aby upewnić się, że spełniamy oczekiwania klientów, Twoje godziny pracy są ustalane w oparciu o różne schematy godzin pracy, w tym weekendy i święta, w godzinach od 06:00 do 24:00. W tym czasie będziesz pracować średnio 5 dni w tygodniu, 40 godzin/tydzień.


Gotowy/-a aby aplikować o pracę? Przeczytaj to zanim zaczniesz:

Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny i składa się z kilku testów online, które są przeprowadzane w języku polskim. Amazon wykorzystuje te testy, aby lepiej Cię poznać, a my projektujemy je tak, aby mierzyły najważniejsze cechy potrzebne do odniesienia sukcesu w pracy.

 

Odwiedź naszą stronę poświęconą karierze w Customer Service Poland, aby uzyskać więcej informacji i wskazówek dotyczących składania podań.

Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, następnym krokiem będzie test językowy, który sprawdzi Twoje umiejętności w zakresie języka niemieckiego.
Powodzenia z aplikacją!
 
Kliknij przycisk "Aplikuj teraz", aby rozpocząć.



« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-06-2022
Wyświetleń: 95