Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Service Desk Administrator with Swedish
Firma: ASTEK Polska miejsce pracy: Gdańsk
Jesteśmy czołowym dostawcą usług IT, usług inżynieryjnych i konsultingu. Od 2007 roku wspieramy i realizujemy projekty informatyczne dla największych firm w Polsce i za granicą.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Działamy w ramach grupy ASTEK International – posiadamy długoletnie, międzynarodowe doświadczenie, stale rozbudowywane zaplecze technologiczne, bogatą i wszechstronną wiedzę IT oraz inżynierską. Nasi wysoko wyspecjalizowani eksperci dostarczają klientom niezawodne, bezpieczne i skrojone na miarę rozwiązania.
Współpracujemy z naszymi pracownikami i klientami w modelu partnerskim, którego podstawą jest wzajemny szacunek, zaufanie i zasada win-win.
Service Desk Administrator with Swedish
Miejsce pracy: Gdańsk
Dla naszego klienta poszukuję kandydatów, którzy będą pełnić rolę 1st line of Customer support dla użytkowników końcowych klienta.
Widełki:
- 1 rok doświadczenia: 500 - 550 pln netto + vat / dzień
- min. 2 lata doświadczenia: 550 - 650 pln netto + vat / dzień
Model pracy: stacjonarny (Gdańsk)
Klient: globalny dostawca IT, usług doradczych i outsourcingu procesów biznesowych
Oczekiwania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- Wiedza z zakresu ITIL
- Znajomość języka szwedzkiego na b. dobrym poziomie (min. C1)
Obowiązki:
- Obsługa połączeń głosowych od użytkowników końcowych w sprawach IT
- Rozwiązywanie problemów
- Przydzielanie połączeń do innych grup resolverów
Główna lokalizacja zespołu: Linköping, Szwecja ( Lokalizacja klienta )
Czas pracy: 8-godzinna zmiana w tym oknie ( 7 rano do 7 wieczorem CET )
Proces rekrutacji: w pełni zdalny, rozmowy kwalifikacyjne prowadzone przez MS Teams, 1 rozmowa techniczna+ test językowy z języka szwedzkiego.
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Dlaczego warto z nami pracować?
- Solidne fundamenty
- Ambitne projekty
- Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
- Znane marki
- Inspirujący liderzy
- Elastyczność
- Dodatkowe korzyści
- System poleceń
Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Praca Gdańsk
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego Gdańsk
Praca Service Desk Administrator with Swedish
Praca Pracownik Helpdesk pomorskie
Praca Gdynia
ASTEK Polska
Praca Administrator Systemów Informatycznych
Praca Słupsk
Pozostałe oferty pracy w firmie ASTEK Polska
Test Analyst w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Gdynia
22-12-2022
Business Analyst w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Gdynia
22-12-2022
Scrum Master w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Gdynia
22-12-2022
Java Spring Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Gdańsk
14-12-2022
Java Spring Developer w firmie: ASTEK Polska miejsce pracy: Gdynia
14-12-2022
Data dodania: 07-11-2022
Wyświetleń: 92
Wyświetleń: 92