Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Samodzielny Referent ds. Administracyjnych

Firma: GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY miejsce pracy: Gdańsk

Samodzielny Referent ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdańsk
R/57R22/AB
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
  • prowadzenie wszystkich spraw związanych z tokiem studiów anglojęzycznych „English Division”,
  • współpraca z Opiekunami  lat, nauczycielami dydaktycznymi oraz jednostkami administracyjnymi GUMed,
  • obsługa komputera i systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet/Mailingi),
  • obsługa kancelaryjno-biurowa Dziekana i Prodziekanów,
  • zajmowanie się sprawami zaopatrzenia, planowanie i przygotowywanie zamówień, opisywanie faktur,
  • aktualizacja strony Extranetowej „English Division”,
  • archiwizacja dokumentów.

 

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
  • wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenia na stanowisku o profilu administracyjnym (min. 2 lata),
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office i LibreOffice) oraz urządzeń biurowych,
  • samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych,
  • logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • komunikatywności, lojalności i dyskrecji,
  • znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji.

 

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.


Pozostałe oferty pracy w firmie GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 18-07-2022
Wyświetleń: 94