Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Firma: Gemini Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Gdańsk
Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
- zawieranie i negocjacja umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych (przede wszystkim energia elektryczna, ale także woda, gaz, ogrzewanie, internet, terminale płatnicze, ochrona, konwój gotówki, odpady komunalne);
- zwiększanie mocy przyłączeniowych energii elektrycznej w lokalach;
- pozyskiwanie nowych firm współpracujących oraz ofert w celu realizacji niestandardowych potrzeb apteki;
- weryfikacja oraz akceptacja faktur kosztowych w zakresie swoich kompetencji;
- kontakt z urzędami np. w celu uzyskania zgód na montaże stojaków na rowery;
- obsługa aptek w systemie BDO (Baza danych odpadowych);
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (kierunki: administracja, zarządzanie);
- znajomości pakietu Office;
- komunikatywność, samodzielność i dokładność;
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnego rozwiązywania problemów;
- umiejętności współpracy w zespole;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- w pełni stacjonarną pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- obecność trenera wewnętrznego,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek kontaktowych,
- komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji.
Praca Specjalista ds. administracji i zaopatrzenia
Praca Specjalista ds. Administracyjnych
Praca Gdynia
Gemini Polska Sp. z o.o.
Praca Słupsk
Praca Specjalista ds. Zaopatrzenia Gdańsk
Praca Gdańsk
Pozostałe oferty pracy w firmie Gemini Polska Sp. z o.o.
Data dodania: 25-02-2022
Wyświetleń: 166
Wyświetleń: 166