Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ServiceDesk
Firma: Integrated Solutions miejsce pracy: Gdańsk
Specjalista ServiceDesk
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje główne zadania:
- telefoniczne i mailowe przyjmowanie zgłoszeń awarii technicznych usług IT na rzecz klienta Integrated Solutions Sp. z o.o.
- terminowe identyfikowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów
- przekazywanie rozwiązań awarii do realizacji odpowiednich służb technicznych
- praca w trybie zmianowym
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe techniczne (lub student ostatnich lat studiów)
- znajomość architektury PC, LAN, WAN, WLAN, TCPIP, systemów operacyjnych z rodziny
MS Windows, pakietu biurowego MS Office - podstawowa znajomość Microsoft Exchange
- znajomość sprzętu komputerowego (RAM, CPU, Laptopy, etc.)
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację
- przestrzeganie standardów bezpieczeństwa informacji
- umiejętności radzenia sobie z pracą pod presją czasu, zadań
- dbałość o jakość oraz o szybkość dostarczonych klientom rozwiązań
Mile widziane:
- znajomość Active Directory
- znajomość Lotus Notes
Oferujemy
- pracę w czołowej firmie branży IT w Polsce
- kontakt z najnowocześniejszymi technologiami oraz doświadczonymi specjalistami
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zgodnie ze swoim kierunkiem zainteresowań i ambicji
- pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, program emerytalny)
Praca Słupsk
Praca Pracownik I-wszej linii wsparcia pomorskie
Orange Polska
Praca Gdańsk
Praca Specjalista ServiceDesk
Praca Pracownik help desk Gdańsk
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Praca Pracownik Help Desk
Praca Gdynia
Pozostałe oferty pracy w firmie Integrated Solutions


Data dodania: 15-12-2021
Wyświetleń: 212
Wyświetleń: 212