Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Customer Service Professional – English Speaker

Firma: SITEL Polska miejsce pracy: Gdańsk


Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.


Customer Service Professional – English Speaker

Miejsce pracy: Gdańsk

On this position you will be responsible for telephone and e-mail technical support to users of payment terminals.

 

We expect:
  • Native/fluent English - min. C1 level
  • IT literacy (Windows, MS suite)
  • Excellent interpersonal skills
  • Team work oriented
  • Working hours: Monday - Friday 15:00-23:00
  • Working from the office: Gdańsk
You get:
  • Wellbeing and health: we provide a private medical care, Multisport cards, internal SitelFit program - promoting activity
  • Rest: we subsidize the holiday
  • Giveaway: Christmas - vouchers or additional cash on the account, layettes for newborns, gifts on the occasion of Children's Day
  • Fun Management: integration meetings (during the pandemic we use modern streaming channels), Fun Management program - monthly   events in each department/project
  • Development: free access to modern training platform for every employee, development programs - 95% of our managerial staff is from our internal promotion
  • CSR - we care not only about ourselves. We are happy to help those in need.
  • Language Course - you don't speak Polish? Join us and sign up for the lessons we organize.




About us
As caring for customers becomes the differentiator that drives consumer spend, Sitel is advancing its position as a world leader in outsourced customer care innovation. With over 28 years of industry experience, Sitel’s 58,000 employees support clients with CRM contact centre services that provide predictable and measurable Return on their Customer Investment by building customer loyalty, increasing sales and improving efficiency. Sitel’s global solutions include customer acquisition, customer care, technical support and social media programs. Support operations span from home based agents to 110+ domestic, nearshore and offshore centers in 23 countries across North America, South America, Europe, Africa and Asia Pacific. Sitel manages client programs on behalf of some of the best known brands in the world in 40 languages. Sitel is privately held and majority owned by Canadian diversified company, Onex Corporation.

For more information, please www.sitel.com.



When applying please enclose the statement below: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodniez Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7."


Pozostałe oferty pracy w firmie SITEL Polska
Etat Senior Operations Manager w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Gdańsk 24-10-2022
Etat Team Manager with English w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Gdańsk 18-10-2022
Etat Team Leader with French and English w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Gdańsk 02-06-2022
Etat Team Leader with French and English w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Gdańsk 02-05-2022
Etat Team Leader with English w firmie: SITEL Polska miejsce pracy: Gdańsk 02-05-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 22-11-2021
Wyświetleń: 201