Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta dla programu lojalnościowego na rynek niemiecki
Firma: TELUS International miejsce pracy: Gdańsk
Zbieranie punktów nie kojarzy Ci się z szybką jazdą, ale z nagrodami oraz prezentami? Jeżeli do tego jesteś komunikatywny i niesienie pomocy sprawia Tobie radość, mamy dla Ciebie idealną pracę!
Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko
Specjalista ds. obsługi klienta dla programu lojalnościowego na rynek niemiecki (rekrutacja online)
Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
- Doradztwo i obsługa, jako pierwsza linia pomocy dla klientów
- Odpowiadanie na wszystkie pytania dotyczące procesu zamawiania
- Zarządzanie komunikacją z klientami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon lub mail
- Wprowadzanie danych klienta do systemu
Twój profil:
- Satysfakcja z obsługi klienta oraz empatia przy opracowywaniu różnorodnych zapytań klienta
- Komunikatywność wraz z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego w mowie i piśmie
- Swobodna obsługa komputera
- Dyspozycyjność, elastyczność, niezawodność i umiejętność pracy w zespole
- Doświadczenie z marką PAYBACK będzie plusem
Oferujemy:
- Możliwość współpracy z wiodącymi partnerami w biznesie
- Kompleksowe szkolenie produktowe i intensywne wdrożenie
- Elastyczne planowanie grafiku dla zapewnienia równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
- Wewnętrzne szkolenia i możliwości kształcenia się
- Bardzo dobre połączenie z komunikacją miejską ze względu na lokalizację
- Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy, jak i darmowymi napojami i owocami
- Stałe wynagrodzenie oraz bonusy uznaniowe
Pozostałe oferty pracy w firmie TELUS International










Data dodania: 25-08-2021
Wyświetleń: 214
Wyświetleń: 214