kandydatów
Specjalista ds. obsługi klienta i administracji
Firma: Gdański Urząd Pracy miejsce pracy: Gdańsk
Obsługa klientów. Komunikacja mailowa i telefoniczna, zarządzanie bazą danych. Aktualizacja informacji na stronie internetowej, w szczególności list szkoleń, daty szkoleń. Przedstawianie klientom oferty, budowanie dobrych relacji. Pozyskiwanie klientów na szkolenia, doradztwo i usługi marketingowe. Administracja biurowa. dokumentacja związana z pozyskiwaniem dofinansowań, rozliczeń dofinansowań oraz dokumentacja biurowa. Przygotowywanie i archiwizacja umów firmy. Wyszukiwanie dofinansowań na usługi marketingowe, doradcze i szkoleniowe. Śledzenie naborów i programów unijnych. Wyszukiwanie przetargów z zakresu szkoleń oraz obszarów marketingowych. Obsługa asystencka konferencji (rzutnik, flipchart) i tworzenie prezentacji szkoleń. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa gości firmy. Praca w godzinach: 8-16.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
wiedza z zakresu obsługi Worda, excela, poczta e-mail. Umiejętność przygotowania dokumentacji, tworzenie prostych prezentacji, znajomość obsługi komputera, skanera, projektora lub rzutnika, umiejętność korzystania z internetu. Dobry kontakt z klientem. Sumienność, pracowitość, punktualność, własna inicjatywa. Mile widziana podstawowa wiedza na temat marketingu.
Miejsce pracy:
Gdańsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 490 PLN
Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy
Pozostałe oferty pracy w firmie Gdański Urząd Pracy
Wyświetleń: 122